viernes, 29 de enero de 2010

Llibres......


Moltes vegades llegint un llibre, esclates a riure, a la Dolo li costa entendre de que ric, però rius de bona gana, una rialla espontanea, distesa i que per un moment et relaxa de tota la tensió diaria.

Un bon llibre, que tingui moments d'humor, de tensió, d'intriga i sortides interessants, es molt entretingut de llegir, i sobretot, al acabar-lo, et trobes la mar de bé.

Jo sóc dels que, els llibres, els devora.........els llegeixo molt i molt ràpid, sobretot, si el tema m'atrapa! M'hi enganxo i no puc desconectar i de fet, cuasi frueixo tant llegint-lo d'una tirada, tot i que em diguin que no m'he enterat del que he llegit, com rellegint-lo tranquilament, a trossets, en estonetes perdudes.

Us deixo un titol força entretingut, Un Viñedo en la Toscana, d'en Ferenc Máté. Es un llibre collonut per passar l'estona, i disfrutar passant l'estona.

No deixeu de visitar la seva web, per posar imatges al relat.......esta tant ben relatat, que del Colombaio del llibre, al Colombaio de la web, hi ha ben poques diferencies........

www.matewine.com
www.ferencmate.com

0 comentarios: